بهترین کرم ضد آفتاب برای چهره شما
نوشته شده توسط : خوابالو

 

چرا باید روزانه از کرم ضد آفتاب و یا لوسیون ضد آفتاب استفاده شود؟

 

یک کرم ضد آفتاب خوب باید دارای میزان spf آزمایش شده باشد تا به عنوان یک تغذیه کننده ی پوست وظیفه ی خود را به خوبی ایفا کند، چرا که عملكرد اوليه يك کرم ضدافتاب، حفاظت پوست از آثار آسیب رسان اشعه UV خورشیدی می باشد و SPF که مخفف  Sun Protection Factor، به معنای فاکتور محافظت از آفتاب می باشد از ورود اشعه به پوست جلوگيري مي كنند؛ بنابرین کرم و لوسیون ضد آفتاب بر اساس قدرت محافظتي اشان در برابر اشعه فرابنفش یعنی SPF درجه بندی می شوند.

 

ابن فاکتور نشان دهنده آن است، که یک ضد آفتاب تا چه میزان می تواند از آفتاب سوختگی ناشی از اشعه UV-B جلوگیری کند. ضد آفتاب ها، با کمک ترکیبات شیمیایی و طبیعی موجود در ساختار آن ها از طریق جذب، پراکنده کردن یا منعکس کردن اشعه UV-B، پوست را از اثرات مضر این اشعه، در امان نگه می دارند.

 

هر چه میزان spf کرم بالاتر باشد میزان محافظت آن و نیز قیمت ضد آفتاب بالا خواهد رفت.

 

یکی از اصلی ترین علل های پیری زود رس ، ایجاد چین و چروک، خال و لک در صورت همین اشعه مضر خورشید می باشد و برای حفاظت پوست و تضمین جوانسازی آن به شدت توسیه می شود از یک کرم ضد آفتاب خوب که مناسب با نوع پوستتان (چرب، خشک، نرمال و حساس و آسیب دیده) روزانه به دفعات استفاده شود چرا که اثر بخشی این کرم ها به نوع پوست، میزان کاربرد، زمان مصرف، عوامل محیطی و میزان جذب محصول توسط پوست بستگی دارد.

 

انواع و قیمت ضد آفتاب

هر متخصص پوستی در جهان در باره اهمیت پوشاندن پوست با spf حتی در زمان هایی که در خانه هستید تاکید فراوان دارد.

 

کرم های ضد آفتاب با توجه به میزان spf و انواع پوست دارای تنوع زیادی هستند که هر کدام به شیوه های مختلف از پوست حفاظت می کنند برای درک بهتر اگر دنبال ضد آفتاب برای پوستهای چرب هستید استفاده از یک کرم ضدآفتاب با spf30 که فاقد چربی باشد می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد.

 

پس در هنگام خرید کرم ضد آفتاب با مطالعه ی مشخصات محصول و نحوه ی عملکرد آن و صد البته که نیاز پوستتان با انواع کرم ضد آفتاب آشنا شده تا بهترین را انتخاب کنید.

 

قیمت ضد آفتاب و خرید اینترنتی آن

ضد آفتاب های ایرانی و خارجی بسیاری در بازار موجود است، که می توانند به عنوان بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب یا سایر انواع پوست ها خریداری نمائید..

 

در بین محصولات موجود یکی از بهترین ضد آفتاب های ایرانی محصولات لابراتوار نلا اشاره کرد. خوشبختانه لابراتوار نلا توانسته انواع کرم و لوسیون های ضد آفتاب سازگار بر روی پوست و بدون هرگونه عوارض جانبی تهیه و تولید کند.

 

 این محصولات، حاوی انواع عصاره های گیاهی، ویتامین ها و سایر ترکیبات موثر بوده، که جهت محافظت پوست در برابر اشعه های آسیب رسان خورشید، روشن کننده و لک بر، مقاوم در برابر آب و تعریق فرموله شده اند. همچنین این ضد آفتاب ها، مناسب برای انواع پوست ها بوده و دارای خواص آنتی اکسیدانی، ضد میکروبی و ضد التهابی هستند.





:: برچسب‌ها: قیمت ضد افتاب , قیمت ضدافتاب , قیمت ضدآفتاب , قیمت ضد آفتاب لدورا , قیمت ضد آفتاب الارو , قیمت ضد آفتاب بیزانس , خرید ضد آفتاب نیتروژنا , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: